MARKETING IS MEER DAN EEN “KUNSTJE”!

Je hebt een passie voor je product en je wilt er zoveel mogelijk mensen mee helpen.

En dan moet je ook nog aan marketing gaan doen? “Liever niet!”, hoor ik je al denken. Als rechtgeaarde en drukbezette ondernemer is marketing zo ongeveer het laatste waarmee je bezig wilt zijn.

Toch is marketing een must voor elke ondernemer. Er is maar één plek op aarde waar marketing niet nodig is, omdat de klanten daar vanzelf naar je toekomen. Die plek heet dromenland…:-) 

MARKETING IS EEN MUST!
Als succescoach ontmoet ik veel succesvolle ondernemers, die de economische crisis als een nekslag ervaren. Oude marketingtechnieken, van dure brochures tot peperdure advertenties, werken niet meer. Erger nog: ze hebben NOOIT effectief gewerkt, maar werken nu helemaal niet meer.

Nieuwe strategieën, waarin effectieve marketingtechnieken worden gecombineerd met de juiste mindset, zijn nu hard nodig!

MINDSET BEPAALT SUCCES!
Je mindset is een van de belangrijkste succesfactoren. Want je mindset bepaalt de keuzen die je maakt.

Het zijn de gedachten, gevoelens en overtuigingen, die bepalen wat jij van jezelf als ondernemer en van je klanten vindt.

Zo kun je van klanten die je veroordeelt of afwijst geen loyaliteit verwachten (negatieve mindset). Omgekeerd worden de klanten die jij vertroetelt en ophemelt vanzelf je ambassadeurs (positieve mindset).

Je mindset bepaalt dus je beslissingen en die bepalen je resultaten. Met een negatieve mindset zul je dus totaal andere resultaten creëren dan met een positieve mindset. Je mindset is zeg maar de filter van je succes!

Daarom is marketing is geen kunstje. Het is een kunst!

MARKETING IS EEN KUNST…
Voor mij is het de kunst om
1. de juiste marketingtechnieken te leren
2. de juiste mindset te creëren
3. 1. en 2. zoveel mogelijk te implementeren en dat betekent DOEN, DOEN en nog eens DOEN.

TIP VAN SUCCESCOACH: “Succes is niet de sleutel naar geluk. Geluk is de sleutel naar succes!” Albert Schweitzer

Wie is Roeland Suylen?
Roeland Suylen helpt ondernemers om hun dromen waar te maken, zodat ze meer klanten en meer omzet bereiken. In zijn werk viel hem op dat veel mensen moeite hebben om hun dromen waar te maken. Daarom heeft hij de 3G-methode ontwikkeld.

Als succescoach heeft hij met topsporters en topondernemers gewerkt en 8 succesprincipes ontdekt. Deze principes kunnen, in combinatie met de 3G-methode, overal worden toegepast om een succesvolle onderneming op te bouwen.

In 2009 won Roeland met zijn onderneming de DoDo Award ter waarde van €10.000,- en een innovatievoucher van SenterNovem ter waarde van €2000,-. Roeland Suylen is de auteur van ‘De essentie van spiritualiteit’ en ‘Maak je dromen waar’.

© Roeland Suylen, www.succescoach.nl. Alle rechten voorbehouden.

handtekening

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*