WELKOM!

WAAROM EEN BLOG VAN SUCCESCOACH?
In dit Succescoach Blog ga je kennismaken met Succes Marketing, mijn succesvolle en uiterst effectieve ondernemersconcept. Veel ondernemers associëren marketing met het lastig vallen van prospects en klanten. Ze zien marketing als een commerciële en saaie bezigheid, zonder enige creativiteit. Gelukkig kan marketing ook respectvol en authentiek zijn!

Wat is Succes Marketing?
Mijn definitie van Succes Marketing is als volgt:
Succes Marketing is het opbouwen van een bloeiend bedrijf, door op een unieke wijze waardevol te zijn voor je klanten én voor jezelf. Social Selling staat daarbij centraal.

Wat is Social Selling?

Social Selling betekent verkopen zonder te verkopen. Het is een ander woord voor het leveren van zoveel mogelijk toegevoegde waarde aan je klanten en prospects. Voordat ze ook maar één eurocent in je hebben geïnvesteerd, heb jij al zoveel in HUN ontwikkeling geïnvesteerd, dat ze je gaan respecteren. Mensen hebben een hekel aan personen, die iets proberen te verkopen, in de zin van ‘aansmeren’. Aansmeren is respectloos en juist daardoor onprofessioneel. Met je bedrijf wordt het met andere woorden niets zonder respect!

Dat respect is onmisbaar voor zowel de groei van jezelf als de groei van je onderneming! Zonder dit respect wordt het in deze tijd steeds lastiger om succesvol te zijn en te blijven.

Waarom vergroot je je inzicht?

Het vergroten van je inzicht als ondernemer is hard nodig, omdat het aantal ZZP’ers in tien jaar tijd met 200.000 is toegenomen. In 2011 waren er al 728.000 ZZP’ers en dat is 10% van de beroepsbevolking.

En al die ZZP’ers hebben veelal dezelfde problemen:

1. geen of te weinig klanten
2. geen of te weinig inkomsten
3. veel te hard werken
4. geen of te weinig winst
5. geen of te weinig vrije tijd

Crisis!
Door de economische crisis is het voor ZZP’ers extra moeilijk om te overleven. Na vier jaar is minder dan dertig procent van de startende ZZP’ers nog werkzaam als ondernemer. Sinds het begin van de crisis in 2008 is het aantal opheffingen van ZZP’ers (algemeen en door faillissement) met 73% toegenomen. En naar verwachting zal dit aantal de komende jaren nog fors blijven stijgen.

Ben jij ook zo’n hardwerkende ZZP’er?

Dan heb je – zeker in de huidige tijd –  een probleem dat voortdurend verergert.

Met het Succescoach E-zine ga ik je leren hoe je de bovenstaande problemen overwint. In dit E-zine krijg je talloze tools aangereikt om je klantenbestand te vergroten en meer omzet te genereren. Je ontdekt effectieve manieren om je bedrijf succesvoller te maken.

De artikelen die je wekelijks in je mailbox ontvangt, geven je praktisch bruikbare informatie over de meest uiteenlopende ondernemerszaken, van acquisitie tot klantloyaliteit, van adverteren tot netwerken, enzovoorts. Dat alles vanuit de totaalvisie van SuccesMarketing.

TIP VAN SUCCESCOACH: “Ik heb keer op keer gefaald in mijn leven en daarom ben ik nu succesvol!” Michael Jordan

Wie is Roeland Suylen?
Roeland Suylen helpt ondernemers om hun dromen waar te maken, zodat ze meer klanten en meer omzet bereiken. In zijn werk viel hem op dat veel mensen moeite hebben om hun dromen waar te maken. Daarom heeft hij de 3G-methode ontwikkeld. Als succescoach heeft hij met topsporters en topondernemers gewerkt en 8 succesprincipes ontdekt. Deze principes kunnen, in combinatie met de 3G-methode, overal worden toegepast om een succesvolle onderneming op te bouwen. In 2009 won Roeland met zijn onderneming de DoDo Award ter waarde van €10.000,- en een innovatievoucher van SenterNovem ter waarde van €2000,-. Roeland Suylen is de auteur van ‘De essentie van spiritualiteit’ en ‘Maak je dromen waar’.

© Roeland Suylen, www.succescoach.nl. Alle rechten voorbehouden.

handtekening

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*