INNOVATIE IS NODIG VOOR SUCCES!

Wie zijn hoofd boven het maaiveld uitsteekt, wordt in Nederland al snel bekritiseerd. Omdat de Nederlandse cultuur middelmatigheid propageert, zijn echte vernieuwing en drastische verandering ‘not done’. “Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg!” is ook het credo van vele bedrijven.

Dat is jammer, want effectieve innovatie is in deze crisistijd de enige manier om succesvol te kunnen zijn. Maar daar is moed voor nodig en een open geest!

Vertrouwde formules werken niet meer
De meeste ZZP’ers werken met eenmalige een-op-een trajecten, dus uurtje factuurtje. Wanneer deze trajecten aflopen, hebben ze daarna geen nieuwe klanten en opdrachten meer, dus ook geen inkomsten. Daar komt nog bij dat de meeste ZZP’ers weinig tot niets van marketing weten. Marketing is in Nederland nog onontgonnen gebied. Inzicht en systematiek ontbreken.

We zijn in Nederland wat dit betreft niet vindingrijk. Reclame-uitingen als folders, brochures, visitekaartjes en natuurlijk de veelgeroemde website zonder blog (!) zijn allang verouderd. Voor zover deze middeleeuwse marketingmethodes überhaupt al enig effect hadden in de vorige eeuw, werken ze nu beslist niet meer!

De oude manieren werken niet meer en voor vernieuwing ontbreekt het aan inzicht en durf. Ondernemers die al tientallen jaren op hun oude vertrouwde wijze zaken hebben gedaan, missen meestal de onbevangenheid om zich open te stellen en de dingen radicaal anders te gaan aanpakken. En dat levert, in deze moeilijke economische tijd, groeiende problemen op…

De 5 belangrijkste ingrediënten voor succes zijn:
1) weten hoe je alle klanten krijgt die je wilt
2) weten hoe je je omzet verhoogt
3) tools bezitten om de juiste mindset te creëren
4) het vermogen hebben om gefocust te blijven op het eindresultaat
5) doorzetten tot je je doel bereikt hebt

TIP VAN SUCCESCOACH: “Succes is tijdelijk, falen niet fataal. Wat telt is het lef om door te zetten!” Winston Churchill

Wie is Roeland Suylen?
Roeland Suylen helpt ondernemers om hun dromen waar te maken, zodat ze meer klanten en meer omzet bereiken. In zijn werk viel hem op dat veel mensen moeite hebben om hun dromen waar te maken. Daarom heeft hij de 3G-methode ontwikkeld.
Als succescoach heeft hij met topsporters en topondernemers gewerkt en 8 succesprincipes ontdekt. Deze principes kunnen, in combinatie met de 3G-methode, overal worden toegepast om een succesvolle onderneming op te bouwen.
In 2009 won Roeland met zijn onderneming de DoDo Award ter waarde van €10.000,- en een innovatievoucher van SenterNovem ter waarde van €2000,-. Roeland Suylen is de auteur van ‘De essentie van spiritualiteit’ en ‘Maak je dromen waar’.

© Roeland Suylen, www.succescoach.nl. Alle rechten voorbehouden.

handtekening

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*